გაკვეთილის გეგმა
საგანი: რუსული ენა
კლასი 9 ( ს 5)
სახელი გვარი
|
ვიქტორია ქარსელაძე
|
თემის სათაური
|
Путешествия
(Санкт-Петербург глазами американского роллера)
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
კითხვის უნარის განვითარება.
მეტყველების უნარის განვითარება.
|
შედეგები
|
მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანის
ეფექტურად გადააჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. (უცხ.ს.V.10.)
|
მიმდინარეობა
|
Ø საორგანიზაციო
მომენტი ( მისალმება,რიცხვისა და თემის სათაურის დაწერა დაფაზე,საშინაო დავალების
შესრულება) 5-7 წუთი
Ø მასწავლებელი
სთავაზობს მოსწავლეებს წაიკითხონ ტექსტი და შეასრულონ № 1 სავარჯიშო.
Ø მოსწავლეები
კითხულობენ ტექტს ხაზს უსმევენ უცხო სიტყვებს და იწერენ დაფაზე.
Ø ტექსტის
გაგების მიზნით მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს თარგმნონ შესიტყვებები მშობლიურ
ენაზე ( მაგ: «богатые выскочки»,»
льготные билеты»,потепять интерес,клянчить деньги и т.д.
Ø მასწავლებელი
სთხოვს წაიკითხონ ის წინადადებები,რომლებიც მიუწერეს თითოეულ აბზაცს.
Ø მოსწავლეები
მუშაობენ ცხრილზე.
Ø მასწავლებელი
აჯამებს გაკვეთილის და აძლევს საშინაო დავალებას მოსწავლეებს შეავსონ ცხრილის მეორე
სვეტი.
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო,დაფა ,ცარცი,
|
შეფასება
|
იხ.
შეფასების რუბრიკა
|
შეფასების
რუბრიკა:
კითხვა-გაგება
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
კომენტარი
|
|
კომპონენტი
|
ვერ იგებს ტექსტს ან შეკითხვას. შესაბამისად, ვერ პასუხობს კითხვებზე,ვერ
ავსებს ცხრილს.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტს, მაგრამ უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა.ნაწილობრივ
ავსებს ცხრილს.
|
იგებს, შეუძლია პასუხის გაცემა,მაგრამ მხოლოდ ზოგადად, ვერ აკონკრეტებს. ზოგიერთ შევთხვევაში პასუხი არასრულყოფილია.ავსებს
ცხრილს,თუმცა უშვებს შეცდომებს.
|
კარგად იგებს ტექსტს. კითხვებზე პასუხობს ადეკვატურად და სრულყოფილად.უშეცდომოდ მუშაობს
ცხრილთან.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий