გაკვეთილის გეგმები

                                                                გაკვეთილის გეგმა
                                                                                                       
                                                                                                                                საგანი: რუსული ენა
კლასი 9 ( ს 5)
სახელი გვარი

ვიქტორია ქარსელაძე
თემის სათაური
Путешествия (Санкт-Петербург глазами американского роллера)
გაკვეთილის მიზნები
კითხვის უნარის განვითარება.
მეტყველების უნარის განვითარება.
შედეგები
მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანის ეფექტურად გადააჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. (უცხ..V.10.)  
მიმდინარეობა
Ø  საორგანიზაციო მომენტი ( მისალმება,რიცხვისა და თემის სათაურის დაწერა დაფაზე,საშინაო დავალების შესრულება)  5-7 წუთი
Ø  მასწავლებელი სთავაზობს მოსწავლეებს წაიკითხონ ტექსტი და შეასრულონ  № 1 სავარჯიშო.
Ø  მოსწავლეები კითხულობენ ტექტს ხაზს უსმევენ უცხო სიტყვებს და იწერენ დაფაზე.
Ø  ტექსტის გაგების მიზნით მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს თარგმნონ შესიტყვებები მშობლიურ ენაზე ( მაგ:  «богатые выскочки»,» льготные билеты»,потепять интерес,клянчить деньги и т.д.
Ø  მასწავლებელი სთხოვს წაიკითხონ ის წინადადებები,რომლებიც მიუწერეს თითოეულ აბზაცს.
Ø  მოსწავლეები მუშაობენ ცხრილზე.
Ø  მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილის და აძლევს საშინაო დავალებას მოსწავლეებს შეავსონ ცხრილის მეორე სვეტი.
რესურსები
სახელმძღვანელო,დაფა ,ცარცი,
შეფასება
იხ. შეფასების რუბრიკა

შეფასების რუბრიკა: კითხვა-გაგება



შესაბამისი ქულა
           1-4
       5-6
          7-8
         9-10
კომენტარი




კომპონენტი
ვერ იგებს ტექსტს ან შეკითხვას. შესაბამისად, ვერ პასუხობს კითხვებზე,ვერ ავსებს ცხრილს.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტს, მაგრამ უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა.ნაწილობრივ ავსებს ცხრილს.
იგებს, შეუძლია პასუხის გაცემა,მაგრამ მხოლოდ ზოგადად, ვერ აკონკრეტებს. ზოგიერთ შევთხვევაში პასუხი არასრულყოფილია.ავსებს ცხრილს,თუმცა უშვებს შეცდომებს.
კარგად იგებს ტექსტს. კითხვებზე პასუხობს ადეკვატურად და სრულყოფილად.უშეცდომოდ მუშაობს ცხრილთან.



Комментариев нет:

Отправить комментарий